More Website Templates @ TemplateMonster.com - December 30, 2013!

Kim jestem?

Żaneta Geltz

Radość życia czerpię z tworzenia, niezależnie od tego, czy jest to nowa strona www, marka, produkt czy też nowy serwis informacyjny. Tworzenie jest jak tatuaż, efekt zostaje pomimo upływu czasu.

Muzyka jest moim paliwem, a sztuka źródłem nieskończonej inspiracji. Tworzenie przybiera u mnie różne formy, a czerpię z różnych materiałów, również pochodzących z utylizacji i upcyclingu.

W każdej wolnej chwili podróżuję, fotografuję, szkicuję nowe pomysły.

Z wykształcenia lingwista, marketer, certyfikowany negocjator i mediator. Przedsiębiorcca, motywator. Redaktor naczelna Magazynu Hipoalergiczni

Prywatnie - od zawsze uwielbiam dobrze zrobione wywiady i sporządzam zapiski najciekawszych wypowiedzi osób, z którymi moje ulubione dziennikarki je przeprowadzają.

Siedząc na fotelu z herbatą parującą na małym stoliczku, zaczytuję się w krótkich felietonach i wywiadach z niebagatelnymi postaciami z kraju i ze świata. Jak miliony innych pożeraczy tradycyjnej gazety, magazynu czy książki - uwielbiam tę formę spędzania wolnego czasu.Notuję tylko to, co mnie uderzyło lub trafiło do mnie ze względu na swoją wartość. Wartość nie tylko dla mnie, ale i może dla innych, którzy przypadkiem nie natrafili na ten fragment treści.

Pochodzę z muzykalnej rodziny, gdzie płyta winylowa to dobro dziedziczne. Nie jestem pisarką, choć uwielbiam pisać ani artystką, ale sztukę kocham i podziwiam duże i małe talenty, które barwią nasze życie i zaskakują nową formą lub skalą. Hołdując im, staram się zapamiętać te najbardziej inspirujące okruszki, które przenikają w gląb i tworzą w nas nowe myśli, wątpliwości lub pomysły.

To jest osobisty blog, więc nie znajdziesz tu oferty i danych firmy, ale jeśli interesuje Cię kontakt służbowy, to zapraszam tutaj:
www.hipoalergiczni.pl
www.geltz.pl

Jeśli chcesz dołączyć do mojego kręgu znajomych:
www.facebook.com/zaneta.geltz

Projekty

18.

DERMA

2013

Duńska marka DERMA trafia na rynek polski za pośrednictwem spółki e-Distribution. Na konferencji prasowej komunikuje mediom duńskie standardy zdrowia, które dyktuje Stowarzyszenie Astma-Allergi Danmark w imię redukcji zjawiska alergii. Pierwsze, tak szeroko komunikowane kosmetyki do pielęgnacji ciała pozbawione środków zapachowych oraz barwników i parabenów. Produkty przeznaczone są dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
www.multishop24.pl
www.facebook.com/DermaPolska

17.

Milly Home

2013

Powstaje unikatowy sklep internetowy z wyjątkowymi artykułami wnętrzarskimi i typu Fashion, który koncentruje się na markach pochodzących ze Skandynawii bądź inspirowanych na nordyckim stylu życia. Sklep posiada wyłączność na dystrybucję krajową marek MALERIFABRIKKEN i MILLY NIELSEN.
www.millyhome.com
www.facebook.com/MillyHomeShop

16.

MALERIFABRIKKEN

2012

Duńska formacja z Vejle zleca swój projekt spółce e-Distribution, która otrzymuje wyłączność dystrybucji na terytorium Polski i Rosji. MALERIFABRIKKEN rozpoczyna sprzedaż obrazów duńskich artystów już w marcu 2013 i rozwija swoją markę wśród polskich architektów i odbiorców hotelowych.
www.malerifabrikken.pl
www.millyhome.com/media_o_nas

15.

Milly Nielsen

2012

Agencja Geltz Consulting wdraża na rynek polski koncept pochodzący ze Skandynawii, polegający na zrzeszaniu projektantów, twórców z dziedziny ART & CRAFT, by udostępnić produkty unikatowe i ponadczasowe szerokiemu gronu osób zainteresowanych ekologią i nurtem upcycling.
www.millynielsen.com
www.facebook.com/MillyNielsenScandinavia

14.

EcoPeople

2012

Duńska firma EcoPeople zleca agencji Geltz Consulting rebranding marki oraz projekty graficzne produktów higienicznych przeznaczonych dla dzieci i kobiet. Powstaje także komplet stron internetowych oraz profile w Social Media.
www.ecopeople24.com
www.facebook.com/EcoPeople24

13.

bdsklep.pl

2012

Firma postanawia zmienić wizerunek sklepu oraz zaplanować komunikację marketingową, co powierza agencji Geltz Consulting. Żaneta Geltz opracowuje Corporate Identity, nowy wizerunek sklepu oraz prowadzi niemal 2-letni program promocji marki sklepu wśród największych producentów na świecie, dzięki czemu firma natychmiastowo rozwija sprzedaż, a także wykonuje milowy krok do przodu. Agencja planuje i realizuje również kampanię telewizyjną, a także w TVN Player, tworząc spoty reklamowe oraz wykupując media.
www.bdsklep.pl
www.facebook.com/BDSklep

12.

e-Distribution Sp. z o.o.

2012

Wraz z mężem, Żaneta Geltz tworzy spółkę dystrybucyjną, która ma na celu import produktów najwyższej klasy, dedykowanych dla najbardziej wymagających konsumentów, w tym alergików i najmłodszych dzieci. Firma koncentruje się na produktach pochodzących ze Skandynawii, posiadających odpowiednie certyfikaty jakości i bezpieczeństwa. Firma tworzy dwa działy: Personal Care i Home Decor.
www.e-distribution.pl

11.

Multishop24.pl

2011

Specjalnie dla marki JELP powstaje dedykowane rozwiązanie eCommerce mające na celu specjalistyczną promocję duńskich środków piorących dla dzieci i alergików. Wkrótce do sklepu www.multishop24.pl trafiają inne duńskie produkty, a także inne oferty dla rodziców i alergików samych, światowej klasy marek. Rozwiązanie skupia się na promowaniu tego producenta, którego właściciele sklepu uznają za najlepszą opcję jakościową dla swoich klientów. Producenci zyskują miejsce, gdzie dostępna jest pełna oferta ich portfolio produktów.
www.multishop24.pl
www.facebook.com/Multishop24

10.

Hipoalergiczni.pl

2011

"Lekko o alergii, poważnie o alergenach" to motto portalu, który skupia osoby nie tylko z Polski, ale również z zagranicy. Zapewnia najnowsze i niezależne wiadomości ze świata nauki i medycyny, a w szczególności udostępnia bezpieczne sposoby eliminacji alergenów z codziennego życia.
www.hipoalergiczni.pl
www.facebook.com/Hipoalergiczni

9.

Rein Comfort

2010

Agencja otrzymuje pod opiekę marketingową markę Rein Comfort, wraz z opracowaniem kreacji graficznej, strategii marketingowej oraz dystrybucyjnej w Polsce i zagranicą.
www.reinuniverse.com
www.facebook.com/ReinComfort

8.

Brodr. Jorgensen A/S

2010

Żaneta Geltz realizuje projekt zmiany dystrybucji marki JELP i przeprowadzenie procesu negocjacyjnego z sieciami handlowymi oraz 60 hurtowniami w Polsce. Wdrożenie zespołu Przedstawicieli Handlowych łącznie z National Key Account Managerem odpowiedzialnym za dalsze zarządzanie sprzedażą marki JELP, po 22-letnim okresie dystrybucji przez firmę Dramers S.A.
www.brodr-jorgensen.com

7.

SUMIN Agroteam

2009

Analiza potencjału działu Sales Force, opracowanie standardów pracy dla Przedstawicieli Handlowych, łącznie z zakresami obowiązków, odpowiedzialności, kompetencji. Opracowanie zadań, terminów, raportów pracy oraz optymalnego system motywacyjnego.

6.

ROLF

2008

Doradztwo w zakresie strategii marketingowej wraz ze szkoleniem i warsztatami dla zespołu managerów. Projekt ma na celu wyłonienie unikalności oferty firmy, sfomułowanie obszarów kompetencji, a także hasła stanowiącego wyróżnik przedsiębiorstwa na tle konkurencji.
www.rolf.pl

5.

BJ Group Sp. z o.o.

2007

Na zlecenie duńskiego inwestora, Żaneta Geltz tworzy spółkę, w skład której wchodzą 2 duńskie podmioty: BJ Gruppen i BJ Systems ApS. Spółka jest pod kilkuletnim zarządem Żanety Geltz do 2012 r. Żaneta Geltz zaprojektowała również biuro marketingu o powierzchni 100m2 i odpowiadała za pełne wyposażenie firmy od wystroju po media i sprzęt.

4.

MAKO

2007

Doradztwo handlowe, negocjacje z klientami Cash & Carry, opracowanie koncepcji udziału firmy w międzynarodowych targach mających na celu promocję w Europie. Doradztwo w zakresie rozwoju produktów i opakowań z myślą o oczekiwaniach konsumentów.
www.makorogowo.pl

3.

GREEN CENTER

2006

Polsko-czeska spółka zleca przeprowadzenie negocjacji handlowych agencji Geltz Consulting. Negocjacje handlowe w ramach inwestycji ministerialnej z dostawcą blokad granicznych w Londynie wraz z opracowaniem pełnej, dwujęzycznej umowy dystrybucyjnej, warunków dostaw, serwisu i reklamacji. Usługa rekrutacyjna i doradztwo w zakresie marketingu firmy.
www.green.pl

2.

Geltz.pl

2003

Agencja Geltz Consulting Media & Marketing powstała w 2003 r., by sprawnie serwisować firmy i marki, które potrzebują wsparcia w powstaniu lub rozwoju. Firma jest też wydawcą własnych mediów i kreuje obecność marek i osób w Internecie (full service).
www.geltz.pl
www.facebook.com/Geltzpl

1.

JELP

2000

Żaneta Geltz kreuje komunikację marketingową dla marki JELP. Duński producent i dystrybutor zleca pełen zakres działań mających na celu zbudowanie świadomości marki w Polsce i promocji sprzedaży w kraju i na rynkach wschodnich. Współpraca trwa od 2000 do 2011 r.
www.jelp.pl
www.facebook.com/JELP

Nowinki

.




W rozmowie z Żanetą dowiedziałam się, co jest ważne, aby odnieść sukces w sprzedaży internetowej. Teraz wiem, co robić krok po kroku, żeby nie czekać na cud, tylko realizować plan i za jakiś czas zobaczyć owoc własnej pracy. Przed tą rozmową nie wiedziałam, jakie działania podjąć, by sklep pracował optymalnie. Żaneta nie tylko cierpliwie tłumaczyła mi zawiłości i skomplikowaną terminologię, ale co najważniejsze przekazała mi mnóstwo praktycznych oraz konkretnych rozwiązań.

Kasia RadeckaLoveKids.pl

Żaneta jest jedną z tych kobiet, które zawsze dodają mi energii. Każde spotkanie z nią zaczyna się od krótkiego "Co u Ciebie?" a kończy na nieskończonej liście pomysłów na nowe projekty. W życiu wyznaję wiele zasad, które pomagają mi w ciągłym rozwoju. Jedną z nich jest otaczanie się ludźmi, którzy wnoszą coś wartościowego w moje życie. Żaneta jest taką osobą.

Agnieszka Gajownikwww.iandi.eu

Moja siostra to rodzinna organizatorka i fotografka. Zachęca do działania i takich zmian w życiu, by zrobić coś dla siebie. Dzięki niej zdecydowałam się na dalszą edukację, mimo dwójki małych dzieci. Potrafi sprawić, że bardziej wierzysz w siebie. Dla niej nie ma rzeczy niemożliwych!

Ilona Kaczmareksiostra